onsdag 16 februari 2011

Vad är detta?!



Jaa vad är denna annons tecken på? Den finns på PG's blogg IGEN, trots att jag och många med mig krävt att den ska bort därifrån. Är den tecken på vuxenmobbing? Ignorans?
Illvilja? Tvångsbeteende?
För det första är det en annons som innehåller fel fakta, som vanligt när det gäller PG. FÖR INBJUDNA stämmer inte. Istället borde det stå: Alla hjärtligt välkomna UTOM PetGirl Bergman och hennes altar
För denna avatar har visat såå mycket mörka sidor så den bannen kommer aldrig att hävas, någonsin.
Kan du inte bara låta Måndagsbörsen vara, PG? Eller vill du skicka den i graven som du ville med Havensimmarna? Då får du kämpa för det kommer inte att hända.
Men annonsen kan du ta bort för du är tyvärr bara patetisk nu....

11 kommentarer:

  1. För 9 dagar sedan la PG till en kommentar på sin blogg om en blogg av Vanadis om yttrandefrihet....jag citerar direkt...Och sen finns förstås det viktigaste, hjärta, medmänsklighet, sunt förnufft och att vara allmänt trevlig mot alla i sin omgivning.

    /Tina ..... då undrade jag om det bara var ord?....Nu vet jag! Ja, sanslöst.

    SvaraRadera
  2. Respektlöst.

    Hjärta och medmänsklighet är så fint att skriva om, svårt att leva efter. Hon bevisar återigen att hon bara kan teorin, inte praktiken kring detta.

    /Aallotar

    SvaraRadera
  3. Även Connemaras fest fick sej en "släng av sleven" såg jag....

    /Ikaros String

    SvaraRadera
  4. Jaa kära vänner, det är så idiotiskt så att man inte tror att det är sant...
    Respekt och medmänsklighet är i total avsaknad hos den där som ska låtsas representera den svenska delen av SL....ruggigt...

    SvaraRadera
  5. Kort skrivet, PG är fullständigt respektlös, hon borde inse nu att fler och fler vänder henne ryggen när hon beter sig på det här sättet. Det är inte OK att agera som hon gör i just det här fallet. /// NEO T

    SvaraRadera
  6. Det finns säkert nån bokstavskombination som passar in på hennes beteende... /Lelle

    SvaraRadera
  7. [11:50] PetGirl Bergman: You have been ejected from 'Swedish People in SL' by PetGirl Bergman.

    Resultatet av att säga vad man tycker.

    /Lelle

    SvaraRadera
  8. Btw, jag trodde "Swedish People in SL" var öppen för alla, tydligen hade jag fel.
    Endast de som tycker som PG godkänns.

    /Lelle (fd. Swedish People in SL)

    SvaraRadera
  9. Japp Lelle, så är det..
    Gitt( fd. Swedish People in SL)

    SvaraRadera
  10. Det är idag exakt 5 månader sedan jag "lämnade" SL. När jag läser sånt här inser jag varför jag stack...

    SvaraRadera